Mám více produktů v předplatném – jak změnit nebo sjednotit termín doručení?Aktualizováno 16 days ago
Pokud máte v rámci svého předplatného více produktů, můžete si jednoduše upravit termín doručení u každého z nich podle svých potřeb – buď je doručit v různých termínech, nebo je naopak sloučit do jedné zásilky.
Postup je následující:
1. Přihlaste se do svého účtu. Nevíte jak se přihlásit? Návod najdete zde.
2. Klikněte na záložku „Objednávky“.
3. Uvidíte svou nadcházející objednávku – klikněte na možnost „Zobrazit a spravovat objednávku“.
4. Vyberte položku „Další možnosti“ a poté klikněte na „Přeplánovat“.
5. Nyní si můžete:
- vybrat z navrhovaných možností, nebo
- zvolit libovolné datum podle vlastních potřeb.
6. Potvrďte změnu a nový termín doručení se uloží.
Podívejte se na video, kde vám ukážeme, jak snadno spravovat své předplatné.