Platba a zákaznický účet
Neobdržel/a jsem fakturu za objednávku
V zájmu ochrany životního prostředí, papírové faktury do balíčku s objednávku nedáváme. Elektronická faktura je ve formátu pdf. generována naším systémem a po doručení objednávky automaticky zaslána na email, který jste zadali v objednávce nebo si j
Je online platba debetní / kreditní kartou bezpečná?
Trime splňuje bezpečnostní normy v oblasti platebních karet používaných při internetových platbách. Konkrétně se jedná o standardy PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard), které zabraňují zneužití dat.Platba kartou probíhá přes platebn
Proč nenabízíme platbu na dobírku?
Věříme v kvalitu našich produktů – a právě to je důvod, proč u nás nenajdete možnost platby na dobírku. Dobírkové zásilky bývají z logistického hlediska náročnější a nespolehlivější – častěji se vracejí zpět, déle se zdržují v přepravních skladech a
Jak se přihlásím do svého zákaznického účtu?
Do svého zákaznického účtu se přihlásíte po rozkliknutí ikony v pravém horním rohu našeho e-shopu www.trime.cz. Pro přihlášení využijte e-mailovou adresu, kterou jste použili při vytváření Vaší objednávky. Po zadání emailové adresy Vám dorazí na e-ma
Co najdete ve svém zákaznickém účtu?
Co najdete ve svém zákaznickém účtu?. Přehled objednávek. Snadno si zobrazíte všechny své dokončené objednávky a zjistíte jejich aktuální stav. Detail objednávky. Prohlédnete si podrobnosti každé objednávky – jaké produkty jste si objednali, v jakém